Gdzie jesteś Panie Boże, Ojcze mój

Gdzie jesteś Panie Boże, Ojcze mój
w skrytości serca szukam Twoich dróg.
O usłysz głos wołania duszy mej,
odpowiedz mi miłością wielką swą

Ref.:
Bo kiedy idę w życiu sam, jest mi źle,
tylko Bóg, znając mnie, o tym wie.
Napełnij dziś od nowa, Panie, głębią Swą,
bym z radością innym ludziom dawał ją.

Gdy jesteś przy mnie, Panie, Boże mój,
to czuję się tak lekko, niby ptak.
Chcę odtąd dawać ludziom miłość Twą,
po to, by brata kochał zawsze każdy brat.

A jeśli nawet komuś zadam ból,
który tak bardzo rani serce Twe,
to nie odrzucaj Boże nigdy mnie
lecz znów weź tak jak ojciec w ramiona swe

Gdzie jesteś Panie Boże, Ojcze mój

W skrytości serca szukam Twoich dróg

O usłysz głos wołania duszy mej

Odpowiedz mi miłością wielką swą

 

Ref.:
Bo kiedy idę w życiu sam, jest mi źle,
Tylko Bóg, znając mnie, o tym wie.
Napełnij dziś od nowa, Panie, głębią Swą,
Bym z radością innym ludziom dawał ją.


Gdy jesteś przy mnie, Panie, Boże mój,
To czuję się tak lekko, niby ptak.
Chcę odtąd dawać ludziom miłość Twą,
Po to, by brata kochał zawsze każdy brat.

 

A jeśli nawet komuś zadam ból

Który tak bardzo rani serce Twe

To nie odrzucaj Boże nigdy mnie

Lecz znów weź tak jak ojciec w ramiona swe

Informacje o Malinowa

Czasem lekko kwaśna, ale dodająca uroku i wydobywająca smak. Prawdziwa malinka.
Ten wpis został opublikowany w kategorii G. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

